loading...
ترلان نیوز
mostafa1996 بازدید : 7285 پنجشنبه 24 آذر 1390 نظرات (32)

به نام خدا

سلامی دوباره خدمت همه ی دوست داران ترلان در این پست قصد داریم تا تصاویری از ترلان در سریال تا ثریا رو براتون بذاریم.این عکس ها رو خودمون از فیلم  اصلی تهیه کردیم و به خاطر اینکه حجمش خیلی بالا بود کیفیتشو یه کم پایین آوردیم تا وب زیاد سنگین نشه.البته بعد از اتمام سریال مجموعه عکس های ترلان رو به طور کامل واستون قرار میدیم .  

فعلا همین ها رو داشته باشید تا بعد...

تصاویر کامل در ادامه مطلب...

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسین در تاریخ 1348/10/11 و 21:17 دقیقه ارسال شده است

سلام .ببخشید دیررسیدم دلم براتون تنگ شده بود تولدت مبارک الهی120 ساله شی

این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 12:01 دقیقه ارسال شده است

راستي معدل ترلان چند اومده؟منظورم معدل سوم راهنماييشه؟شکلک
پاسخ : نمی دونم . باید از خودش بپرسید

این نظر توسط pouneh در تاریخ 1348/10/11 و 21:33 دقیقه ارسال شده است

کی میشه امتحانا تموم بشه تو به من ایمیل بدی.آخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

این نظر توسط pouneh در تاریخ 1348/10/11 و 21:19 دقیقه ارسال شده است

سلام ترلان.فکر کنم تا ماهه دیگه اگر خدا بخواد میبینمت.بهم ایمیل بده تا بگم چرا.byeشکلک
پاسخ : حسن قاسمی :
دوست خوبم , سلام
بار ها و بار ها گفتم : این وب وب شخصی ترلان نیست
برای ارتباط مستقیم با ترلان به وبلاگ شخصی خودش مراجعه کنید ( در لینک ها هستش )

این نظر توسط حسین در تاریخ 1348/10/11 و 16:15 دقیقه ارسال شده است

عشق منی ترلان جونم.خیلی زیبایی.قربونت میشم بخدا

این نظر توسط حسین در تاریخ 1348/10/11 و 16:13 دقیقه ارسال شده است

چرا اپ نمیکنین.چرا عکسای جدید از ترلان جونم نمیزارین؟ترلان جونم با صدای بلند داد میزنم:عاشقتم گلم برات میمیرم

این نظر توسط حسین در تاریخ 1348/10/11 و 16:11 دقیقه ارسال شده است

عاشقتم ترلان عزیز.ارزوی دیدار حضوریتو دارم.

این نظر توسط pouneh در تاریخ 1348/10/11 و 18:42 دقیقه ارسال شده است

سلام ترلان.دوست دارم باهات بیشتر آشنا بشم.به من ایمیل بددددددددده.دوستت دارم

این نظر توسط ترلان در تاریخ 1348/10/11 و 20:14 دقیقه ارسال شده است

ترلان هم نامیماشکلک

این نظر توسط arash در تاریخ 1348/10/11 و 10:02 دقیقه ارسال شده است

راجع به پاسخ سایت به سوال قبل: "زمینه" درسته نه "ضمینه"شکلکشکلک
پاسخ : سلام
دوست عزیز من که چنین چیزی نیافتم , اما اگر هم هست , شما به بزرگی خودتون ببخشید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به اولین , بزرگترین و رسمی ترین خبرگزاری فعال ترلان پروانه خوش آمدید ( شهر طرفداران ترلان پروانه سابق ) منتظر نظرات سازنده ی شما هستیم . لحظات خوبی را برایتان آرزومندیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 496
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1393
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 97
  • بازدید سال : 5,915
  • بازدید کلی : 473,350
  • کدهای اختصاصی
    رتبه سایت

    الکسا


    پشتیبانی